Bir Süre Daha



İnsan erteleye erteleye hayatı nereye kadar uzanabilir ki? Hani diyorum böyle sabah alarmı gibi yarın yaparım ertesi gün yaparım diye ertelediklerimizi bir gün yapamayacak duruma gelirsek?

Endonezyalı bir arkadaşım anlattı, kendisi doktor. Bir komşusuna gitmiş öyle muayene yapalım diye. Neyse oradaki 80 yaşındaki bir kadın, eşim ile ben gençliğimizde çok para kazanmak için çalıştık. Fakat şimdi ise bir sonraki gün sağlıklı olabilmek için uğraşıyoruz.

Bir sürü sağlık problemimiz var. Yaşlılıktan, sonumuzda geliyor biliyorum. Ama durum böyle.

Ben demiş, gençlere sağlık öneriyorum. Paranın şu an için bizim gözümüzde hiçbir değeri yok.

Bunu gençken anlayamadık...

Gerçekten acıklı ve bir o kadar da yoğun mesajlı bir konuşma ve tamamen gerçek hayattan alınma.

Haydi dostlar sağlık için uğraşmaya ve  sürekli ertelediğimiz o önemli şeyleri yapmaya ne dersiniz?

Yorumlar

  1. Dünyanın düzeni elde olmayan ve zamanlama üzerine. Bu yanlış algıyı oluşturulan sistem destekler nitelikte.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ramazan'a Veda Vakti